
Foto Krediet: Unsplash - Robo Wunderkind
Gekopieër
Die toekoms van onderwys in Suid-Afrika: robotika, kodering
Die onderwyslandskap in Suid-Afrika is besig om ingrypend te verander – en jy as onderwyser speel ʼn sleutelrol in hierdie transformasie. Is jy gereed om hierdie verandering te omarm? Sluit aan by die Solidariteit Onderwysernetwerk en kry gratis toegang tot waardevolle hulpbronne, opleiding en ʼn ondersteunende gemeenskap van opvoeders wat saam bou aan ʼn sterker toekoms. Lees hier meer oor die veranderende onderwyslandskap in Suid-Afrika.
Deur Maryna Eksteen
Die Departement van Basiese Onderwys (DBO) het 7 Junie 2024 die Nasionale Kurrikulumverklaring gewysig, wat ʼn nuwe era van onderwys in Suid-Afrika aan die begin van die vierde nywerheidsrevolusie aandui. Die wysiging plaas groter klem op die ontwikkeling van kritieke vaardighede soos probleemoplossing, kreatiwiteit, samewerking en digitale vaardighede – alles noodsaaklik vir die leerders van vandag om die uitdagings van môre aan te pak.
Wat gaan die grootste verandering wees? Die integrasie van robotika en kodering in openbare skole se kurrikulum vanaf graad R tot graad 9. Hierdie stap is nie net ter voorbereiding van die vierde nywerheidsrevolusie nie, maar ook in antwoord op die wêreldwye vraag na tegnologiese vaardighede onder die jeug.
Sedert 2017 het die DBO die grondslag gelê vir die implementering van robotika en kodering as verpligte vakke in alle skole. In 2019 het die departement begin met ʼn proeflopie vir graad R tot graad 9, wat leerders in verskeie provinsies betrek het. Hierdie program is ondersteun deur samewerking met maatskappye, akademiese instellings en ander belanghebbendes wat die pad vorentoe baan.
As lid van Solidariteit se onderwysernetwerk, het jy die voordeel om toegang te kry tot 15 van die SOS se vakverenigings, wat jou in staat stel om gratis hulpbronne en opleiding te ontvang, wat die implementering van die nuwe kurrikulum bemagtig. Een van die vakverenigings wat jy kan benut, is die Kleuterskoolvereniging, wat reeds programme aanbied vir leerders vanaf drie maande oud tot matrikulante.
Onder die inhoud wat hierdie vereniging bied, is robotika en kodering – twee sleutelkomponente in die huidige onderwyslandskap. Dit is ʼn wonderlike geleentheid om die nuwe kurrikulum te bemeester en jou onderwyspraktyk te versterk, veral vir onderwysers wat by jonger leerders betrokke is.
Die toevoeging van robotika en kodering tot die skoolkurrikulum bied onderwysers die geleentheid om hul vaardighede op te knap en op hoogte te bly van die nuutste onderrigmetodes. Die Kleuterskoolvereniging se hulpbronne is ideaal om onderwysers wat nog nie in tegnologie-onderrig gespesialiseer is nie, ʼn sterk fondasie te gee om suksesvol hierdie vakke aan te bied. Hierdie opleiding is nie net goed vir leerders nie, maar stel onderwysers in staat om hulleself in ʼn vinnig veranderende wêreld te bemagtig.
Benewens toegang tot waardevolle inhoud, bied Solidariteit se onderwysernetwerk ook ondersteuning deur middel van netwerkgeleenthede, professionele ontwikkeling en die geleentheid om saam met ander onderwysers regoor die land te werk om die beste resultate vir leerders te behaal.
As onderwyser, kan jy nie net bydra tot die ontwikkeling van tegnologiese vaardighede by jou leerders nie, maar ook jou eie professionele ontwikkeling bevorder deur die bronne wat Solidariteit se onderwysernetwerk bied. Lees hier meer. Dit is ʼn geleentheid om nie net die volgende generasie te onderrig nie, maar om self deel van die digitale toekoms te wees.
Die nuwe kurrikulum en die ondersteunende bronne wat deur Solidariteit se onderwysernetwerk beskikbaar gestel word, bied onderwysers ʼn unieke kans om die toekoms van onderwys in Suid-Afrika mee te vorm. Begin vandag nog om die nodige vaardighede aan te leer en jou onderrigpraktyk te versterk, sodat jy jou leerders kan voorberei op die uitdagings en geleenthede van die digitale era.Die Departement van Basiese Onderwys (DBO) het 7 Junie 2024 die Nasionale Kurrikulumverklaring gewysig, wat ʼn nuwe era van onderwys in Suid-Afrika aan die begin van die vierde nywerheidsrevolusie aandui. Die wysiging plaas groter klem op die ontwikkeling van kritieke vaardighede soos probleemoplossing, kreatiwiteit, samewerking en digitale vaardighede – alles noodsaaklik vir die leerders van vandag om die uitdagings van môre aan te pak.
Wat gaan die grootste verandering wees? Die integrasie van robotika en kodering in openbare skole se kurrikulum vanaf graad R tot graad 9. Hierdie stap is nie net ter voorbereiding van die vierde nywerheidsrevolusie nie, maar ook in antwoord op die wêreldwye vraag na tegnologiese vaardighede onder die jeug.
Sedert 2017 het die DBO die grondslag gelê vir die implementering van robotika en kodering as verpligte vakke in alle skole. In 2019 het die departement begin met ʼn proeflopie vir graad R tot graad 9, wat leerders in verskeie provinsies betrek het. Hierdie program is ondersteun deur samewerking met maatskappye, akademiese instellings en ander belanghebbendes wat die pad vorentoe baan.
As lid van Solidariteit se onderwysernetwerk, het jy die voordeel om toegang te kry tot 15 van die SOS se vakverenigings, wat jou in staat stel om gratis hulpbronne en opleiding te ontvang, wat die implementering van die nuwe kurrikulum bemagtig. Een van die vakverenigings wat jy kan benut, is die Kleuterskoolvereniging, wat reeds programme aanbied vir leerders vanaf drie maande oud tot matrikulante.
Onder die inhoud wat hierdie vereniging bied, is robotika en kodering – twee sleutelkomponente in die huidige onderwyslandskap. Dit is ʼn wonderlike geleentheid om die nuwe kurrikulum te bemeester en jou onderwyspraktyk te versterk, veral vir onderwysers wat by jonger leerders betrokke is.
Die toevoeging van robotika en kodering tot die skoolkurrikulum bied onderwysers die geleentheid om hul vaardighede op te knap en op hoogte te bly van die nuutste onderrigmetodes. Die Kleuterskoolvereniging se hulpbronne is ideaal om onderwysers wat nog nie in tegnologie-onderrig gespesialiseer is nie, ʼn sterk fondasie te gee om suksesvol hierdie vakke aan te bied. Hierdie opleiding is nie net goed vir leerders nie, maar stel onderwysers in staat om hulleself in ʼn vinnig veranderende wêreld te bemagtig.
Benewens toegang tot waardevolle inhoud, bied Solidariteit se onderwysernetwerk ook ondersteuning deur middel van netwerkgeleenthede, professionele ontwikkeling en die geleentheid om saam met ander onderwysers regoor die land te werk om die beste resultate vir leerders te behaal.
As onderwyser, kan jy nie net bydra tot die ontwikkeling van tegnologiese vaardighede by jou leerders nie, maar ook jou eie professionele ontwikkeling bevorder deur die bronne wat Solidariteit se onderwysernetwerk bied. Lees hier meer. Dit is ʼn geleentheid om nie net die volgende generasie te onderrig nie, maar om self deel van die digitale toekoms te wees.
Die nuwe kurrikulum en die ondersteunende bronne wat deur Solidariteit se onderwysernetwerk beskikbaar gestel word, bied onderwysers ʼn unieke kans om die toekoms van onderwys in Suid-Afrika mee te vorm. Begin vandag nog om die nodige vaardighede aan te leer en jou onderrigpraktyk te versterk, sodat jy jou leerders kan voorberei op die uitdagings en geleenthede van die digitale era.